Lördag

Kommentera
Idag skulle T och jag till Trollhättan och träffa M och A. Är Fallens dagar där. Marknad och öltält och sånt. T verkade dock inte så sugen under dagen, och det regnade ändå och var aptrist väder så vi struntade i att åka dit. Åker nog dit imorn en sväng istället.

Idag har T och jag cyklat och gått upp till Dalslands högsta punkt. På vägen plockade vi smultron och blåbär. Fanns riktigt mycket. Tyvärr hade vi inte med nån hink utan vi fick tömma en vattenflaska vi hade och fylla den =P. Nu på kvällen fick vi en jättegod (som alltid) middag. Fläskkött i kantarellsås och färskpotatis. *Mmm*. Vin till det. Sen spelade T, hans pappa och jag klart tremanstvisten vi hade kvar sedan häromdagen. Jag förlorade =P.


Nu sover alla. T är alltid jättetrött på kvällarna. Jag förstår det när han jobbar.. men idag har vi ju faktiskt varit lediga =/, dessutom är det lördag. Känns lite ensamt att sitta uppe ensam en lördagskväll och surfa i brist på bättre =/. Tråkigt. Längtar hem till mitt lilla pyre hos mamma nu. Min bror m familj skulle dit i helgen och det är säkert finare väder där borta också. Har har det ju inte varit särskilt bra på hela veckan egentligen. Igår var det fint, men det är nog enda dagen det inte regnat på hela tiden jag har varit här. Igår hade vi iaf en härlig eftermiddag på stranden =). Brände mig i ansiktet, men det gick över till idag.

Ska väl ladda upp lite bilder och sen försöka sova kanske...

Vad gör man när alla gått och lagt sig och man själv tycker att det är för tidigt att lägga sig? Joo, man fotar sig själv lite inne på toaletten ;-).