Midsommar och veckorna efter..

En kommentar
.. har jag varit hos mamma på landet. Såå härligt väder det har varit (och är fortf)! Till helgen ska det dock bli regn, så då kanske jag drar hem till mig igen. Måste ju vattna blommorna, plugga och surfa. Man får surfabstinens här med en extremt dålig mobil uppkoppling =/.

Den här veckan är mamma och jag barnvakter till mina syskonbarn. Åker såklart och badar och solar varje dag. Lyckas alltid bränna mig nångång nånstans, men faktiskt inte så farligt hittills i år. Brände ryggen lite när T och jag var i Lkpg en sväng förra veckan och idag har jag bränt framsidan =/.

T åkte hem till sina föräldrar tidigt i måndags morse =(. Tror jag är kär ändå. Annars skulle man väl inte sakna någon så mkt? Vilja vara med den personen hela tiden? Längta och typ bli deprimerad när man inte är tillsammans? Jag trodde aldrig att jag skulle bli kär. Jag är ju kär i mitt ex! Eller? Hur vet man eg?

Skräpet trivs rätt bra här hos mamma tror jag. Lite ledsamt på ett sätt för det blir jobbigt att ta honom till stan sen i höst. Men han är ju min katt stackar´n, så han får allt följa med mig hem sen. ♥ Pyret sover oftast inne iaf, till skillnad från de andra katterna här som är utekatter. Han sover i min säng såklart. Inatt hade jag två busfrön i sängen, Skräpet och min lilla brorsdotter =P.

Nu ska jag försöka sega mig igenom det jag samlat på mig på facebook (eftersom jag aldrig loggar in där) och sen sms:a lite och sen sova!
 
1 Anna - Mitt liv i text och bild:

skriven

Jag såg på designabloggen.se att du ville ha bort ordet digging i headern för att få bort det går du in kodmallen och raderar följande kod:

<title>${BlogTitle} - ${BlogDescription}</title> så kommer själva ordet i headern försvinna :)

Hoppas att det hjälper något! :)