Dagens dåå

2 kommentarer


Har fixat klart en lab idag och lämnat in två stycken. Känns bra (även om det mest är min labkompis som fixat och jag som tittat på ^^).


Ska strax iväg till Tornby med grannen. Ska titta på datorer och lite på mobiltelefoner =). Passar på att handla mat också för mina sista slantar och lite annat onödigt säkert =P.


Den här dagen känns MKT bättre än igår! Skumt det där. Eller kanske inte, det är ju sol idag!! ♥

 
1 isabella:

skriven

hej du.

jag såg att du laddat ner en design från den sidan jag också tittar på. måste bara fråga dig en sak, min design kom aldrig upp, även fast jag skrev in alla html koder och sånt. hela designen fungerade liksom inte. jag hade designen "kungligt rosa" och det kom bara upp någon rosa bakrund och sånt. inte hela designen.

vart det så får dig också?

tacksam för svar:)

2 digging:

skriven

Hejsan!

Hmm, vad skumt. Nej, för mig funkade det direkt när jag fattade hur man skulle göra ^_^ (att man skulle klistra in bildnamnen på rätt plats i koden, jag hade två bilder). Bättre att du frågar i forumet kanske? Jag följde bara instruktionerna så funkade det.