Påsk med SOL! =))

2 kommentarer
Glad påsk!
Är hemma hos mamma (som vanligt på påsken) med syskonen och deras familjer. Såå härligt väder! Har suttit ute och solat både igår och idag och imorn ska det tydligen bli ännu lite bättre/varmare t o m =).

Blir antagligen Sthlm imorn för min del. Följer med syskonen upp och passar på att hälsa på min farmor och faster innan nya kurser börjar i skolan nästa vecka.

Lillskräp får stanna hos mamma några dagar. Tror han tycker det är spännande att vara här på landet. Alltid något som händer här. Det blir aldrig lika långtråkigt som det ofta blir i min lilla lägenhet.

Idag har jag tävlat hos Engla om en designad dator från HP. ÅÅåhh vad jag skulle vilja vinna den!! VILL VILL vill! Haha =). Skulle bli helt överlycklig. Behöver verkligen en bärbar dator nu när jag pluggar. Tex nu när min farmor är sjuk och ligger på sjukhus vill jag ju särskilt gärna åka och hälsa på och det är helt hopplöst med plugget när jag ofta har labbar och programmering som jag måste ha dator och internet till =/. Jaa... som sagt, det skulle vara helt underbart att ha en så snygg dator också ♥. Jag vill absolut ha en rosa (eller någon annan färgglad)! Så trist med vanliga svarta, vita eller grå =/.

Jahopp, det var det. Nu blir det väl fortsatt umgänge med familjen här. Puss!
 
1 HildestamDesign:

skriven

Vill du vinna ett gratis smycke? Just nu pågår en tävling där du vid vinst kan välja ett valfritt smycke från HildestamDesign värde minst 299kr. Självklart får du välja själv vad det ska stå på den silverbricka som ingår i alla smycken. För att vara med och tävla behöver du bara skriva ett inlägg om HildestamDesigns smycken i din blogg och sedan skicka ett mail till [email protected] med en länk till inlägget. Tävlingen pågår tom Fredag den 17/4 kl 17.00. Lycka till!

2 Sandra Marinoni:

skriven

hejsan :) är du sugen på en ny design? tveka inte att höra av dig till mig isf :)