Typ Åmål =)

Kommentera


Är hos T:s föräldrar nu 17 km utanför Åmål, i Dalsland. Har aldrig varit i Dalsland förut. Mkt skog och sjöar, vackert. Jag kom hit i onsdags förra veckan. Då sov T och jag i hans stuga som ligger en liten bit härifrån. I fredags åkte vi ner till Gbg till H och Z för att gå på Liseberg på lördagen. På vägen ner köpte jag en ny rosa minidator eftersom den jag köpte i tisdags i Linköping var trasig. Det var någon som hade använt den redan! Ändå sålde dom den för fullt pris som om den skulle varit helt ny, dåligt =/. Iaf får jag lämna tillbaka den när jag kommer tillbaka till Linköping, så det ska inte vara några problem. Älskar redan min lilla sötnos ;-). Det är "fel" rosa färg på den, det finns en snygg Samsung som jag var väldigt sugen på, men den här har liiite bättre processor så jag tog den trots att den rosa färgen är mer lila än rosa =/. Men men, annars är den väldigt söt, så jag ska nog vänja mig vid färgen om ett tag hoppas jag. Tycker att jag nästan gjort det redan.

Bild av ASUS EEE PC 1000HE RO


Lördagen blev riktigt lyckad tycker jag =). H,Z,T och jag gick in på Liseberg när de öppnade och hann åka några attraktioner innan det blev långa köer. Vi var där till kl 18 ungefär och jag hann åka allt jag ville =). Balder var roligast. På kvällen gick vi ut och åt med M,A,B,U och två kompisar till A. Vi blev alltså 10 st! Vi åt på en grekisk resturang, Svarta oliven. Jättegod mat verkligen! Efteråt gick vi ut på nån klubb och röjde loss en liten stund =). På söndagen åkte jag och T efter frukosten eftersom han skulle jobba på eftermiddagen.



Idag åkte T:s föräldrar till Gbg för att semestra där några dagar. Så nu sitter jag här och har hela stora huset för mig själv när T jobbar =P. Borde försöka sätta igång att plugga till mina omtentor i augusti, men det lockar inte alls =/.


Ska ut och ta en promenad strax och hålla T sällskap över lunchen. Skulle vara mysigt att ha en liten hund nu haha ^^.