Söndag

6 kommentarer

Sov till efter tre. Har varit jättefint väder här idag (tydligen), ja iaf på eftermiddagen =P. Grannen är sjuk. Jag gick en långpromenad och handlade på coop extra. Köpte en blomma och ett kort till sjuklingen bredvid. Så snäll jag känner mig haha =D.

Dagens inte alltför flashiga outfit..:



Ikväll blir det att se sista avsnittet av Krig och fred (reprisen) med sjuklingen. Men först ska jag gå ut och leta efter mitt lilla skräp som varit borta sen i tisdags =(.

 
1 Anonym:

skriven

Fiiiiin bloggg



alllt bra?

2 Leia:

skriven

Hoppas du får en fin dag =)

3 Kadri:

skriven

FIN BLOGG. HOPPAS DU HAR OCKSÅ FÅTT EN SOLIG DAG.

4 YAIYA:

skriven

Jag gillar upplägget på din blogg, med så många minatyrbilder!!

5 jennifer:

skriven

fina solglasögon:):)

6 pussel:

skriven

Hehe, hej alla ni som kommenterat! =) Vad kommer ni ifrån? =P Trevligt att ni tittade förbi ;-).

Kram och tack!