Beyoncé imorn!

4 kommentarer
Hehe, ska visst på Beyoncé-konsert i Globen imorn! Blev bjuden, bara sådär =P. Bestämt alldeles nyss! Nice nice =). Kul att göra nåt spontant mitt i veckan trots att jag börjar kl åtta på torsdag. Piggar upp livet lite, som annars är så tråkigt och meningslöst ^_^.
 
1 Annica:

skriven

OH vad roligt!!!!!

2 Anonym:

skriven

Heej. Hur har du gjort för att få din blogg så fin? har prövat, men de blir inte såhär :( Hur har du laggt in klockan?

3 digging:

skriven

Cassandra: Hej hej! Hihi, kul att du tycker det och att du frågar mig =P. Tja, jag gjorde väl typ som det stod i beskrivningen på sidan jag tog klockan ifrån..? Jag kopierade koden och klistrade in den i html-läge där jag ville ha den (dvs under Sök-funktionen). Kan du fråga mer specifikt så kanske jag kan svara lättare?

4 digging:

skriven

Annica: Hehe jaa, det var helt fantastiskt faktiskt! Kram!