Gårdagen, Beyoncé ♥

Kommentera

På väg:

Alltså det finns tydligen en bensinmack som heter Bilisten, haha! Man lär sig nåt nytt när man minst anar det =), ute på landet nånstans om man kör av E4:an tex. Fanns ett café där också där vi tog en kaffe.

Där upptäckte jag tyvärr att min kamera halvt om halvt lagt av =(. Den ville inte ha kontakt med minneskortet längre vilket resulterade i att jag bara kunde ta dessa sex kort totalt denna dag. Som tur är hade J och hans kompisar kameror så det blev en hel del bilder tagna (och filmsnuttar?) under konserten iaf =).


Väl i Sthlm fick jag krama om min systers familj (utom R) och hälsa på en kusins minsting som jag inte hade träffat! Sööt haha ♥. Hur gammal kan han vara nu? Lite drygt två månader kanske, plutten =).


Beyoncé var helt grymt bra. Hon har en helt fantastisk röst, även om hennes låtar inte är mina favoriter. Men på konsert sådär blir det en sån stämning! Mmm nice =).